50 minutes of fame

Na het televisie-interview op de dag van de inauguratie (wat helaas niet is uitgezonden...) ben ik samen met Louise geïnterviewd voor 'The FEZ Hour', de talkshow van Carly (een meisje van onze verdieping) op de studentenradio van UW-Madison! Het is erg grappig geworden, vind ik zelf, vooral omdat ik voor schut sta... Lou en ik vertellen over onze ervaringen, Nederland in het algemeen en wat we van Amerika vinden! Binnen 15 minuten maak ik al de gigantische fout om op de vraag waar Nederland nou precies ligt te antwoorden dat Duitsland en Frankrijk (!) onze buren zijn haha! Maar goed, die Amerikanenweten toch niet datBelgië er ook nog tussen ligt. Voor meer historische onjuistheden, een Nederlands accent en vreemde Amerikaanse gebruiken zijn ertweemanieren om het na te luisteren:

Ga direct naar de site: http://itunes.wisc.edu/

Of, als dat niet werkt, ga in je iTunes naar -->Radio dannaar -->College en dan naar -->WSUM en daar staat de podcast van The FEZ Hour!

Tot snel, enjoy!!

Liefs

Reacties

Reacties

Jan

Hi Fred,

Podcast inmiddels veilig opgeslagen voor als die van pas komt, bijvoorbeeld als je mocht promoveren op Clauewitz's visie op de Nederlands-Franse grensconflicten :-)
Take care

El

Ik wist wel dat je ooit beroemd zou worden.....de eerste keer toen ik je zag dacht ik dat al;). Ben blij om te lezen dat alles goed gaat. Fijn dat je het hier in NL zo goed hebt afgesloten en het nu weer naar je zin hebt in Amerikaaa. Hier gaat alles primaaa, maar ik denk dat je nog wel het een en ander meekrijgt van de mails? Nou have fun!! Dikke kus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!